Friday, January 2, 2015

The Saga of a Girl Who Wants to Go to Japan: vol 1

あ、私の 日本語を 大半 我流でした。いいえ。。。 私の 日本語を 大半 我流です。 私は 日本を 行く ほしい。。。でも 私は お金を ありません。。。えと、 お金を あります。 でも 私は 十分お金を ありません。^^;

だから、 私は 本当、本当、日本を 行く ほしい。でも、 私が できません。

To put it simply, I'm kinda in need of money so that I can take myself, and my good friend, to Japan.
Therefore, PLEASE, BUY SOMETHING! My shop may not have a whole lot in it at the moment, it it has stuff! And I worked hard making everything... -3-
(also, please excuse my probably horrible Japanese... but, hey, I need to practice!)

No comments:

Post a Comment